Producenci
Reklamacje i zwroty

1.Wszystkie oferowane przez Sklep towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.

2.Jeśli dostarczony towar będzie posiadał wady, Kupującemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, po uprzednim kontakcie ze Sklepem, o odesłanie na adres korespondencyjny Sklepu tego produktu wraz z dowodem zakupu. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera Sklep zwróci koszty zakupu lub wymieni na towar wolny od wad.

3.Kupujący ma prawo (zgodnie z Ustawą z 15 maja 2014r. „O ochronie niektórych praw konsumentów...") dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że towar nie był używany, znajduje się w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami, z kompletem dokumentacji oraz nie nosi śladów eksploatacji. Towar noszący ślady użytkowania zostanie odesłany do klienta na jego koszt. Zwrot towaru, tylko po uprzednim porozumieniu ze Sklepem, następuje na koszt Kupującego na adres pocztowy Sklepu. Wraz z towarem prosimy odesłać dowód zakupu i pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu. Sklep nie przyjmuje przesyłek "za pobraniem". Zwrot gotówki nastąpi na podane przez Kupującego konto bankowe. W przypadku, gdy towar był wysłany Kupującemu na koszt Sklepu, koszt tej wysyłki zostanie odjęty od zwracanej kwoty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl